Home » , » AVG Edition 2013 antivirus

AVG Edition 2013 antivirus


Kali ini saya akan mengUpload antivirus AVG 2013, mungkin barang kali anda ingin mengganti antivirus dengan antivirus ini

Tidak perlu basa-basi, kami akan kasih spoiler link downloadnya..
Link downloadnya ada di Bawah ini

Link Download:

Berikut adalah beberapa featur terkini untuk perisian AVG Antivirus 2013 yang boleh dimuaturun secara percuma dari sistem fail AVG:-


  1. Modul Email memeriksa segala mesej masuk ke e-mel anda termasuk serangan dari virus dan serangan dari penyangak internet yang ingin mengodam e-mel anda. Termasuklah mengesan kecurian identiti (identity theft).
  2. Sistem AVG Antivirus 2013 mempunyai “AVG Do Not Track” - merupakan featur untuk anda mengawal laman (website) yang memerlukan data anda ketika melawat sesuatu laman. Featur ini berganding bahu dengan Anti-Spyware and WiFi hacker-defeating technology, untuk memberikan kesan lebh berkuasa ketika pelayaran di internet secara terbuka. Contoh mengesan penyamun internet ingin mengidam anda seperti ini.
  3. AVG WiFi Guard merupakan pengesan dan memberitahu anda jika anda sering membuat sambungan secara terbuka menggunakan WIFI. AVG WiFi Guard akan memberitahu anda jika sistem komputer anda akan berhubung dengan aliran WIFI yang tidak pernah anda membuat sambungan sebelumnya sebagai langkah keselamatan sistem komputer anda.
  4. Di mod PC Analyzer, pengguna boleh memeriksa (scan) keseluruhan sistem dan network komputer anda termasuklah untuk mengesan registry errors, junk files, fragmentation errorsdan invalid shortcuts.


Fungsi-fungsi lain yang boleh diperoleh dengan AVG Antivirus 2013:-

  • Fungsi automatic update yang tidak membebankan komputer anda. (Automatic update functions)
  • AVG Resident Shield, perlindungan semasa untuk dfail dan program yang anda bukakan.(real-time protection).
  • AVG E-mail Scanner, memeriksa dan melindungi e-mail anda.
  • AVG On-Demand Scanner, memberikan kelebihan kepada anda untuk membuat pengaturan berjadual terhadap komputer anda termasuk mengadakan ujian scan.
  • Virus Database Updates yang percuma secara sepanjang masa (lifetime of the product)
  • AVG Virus Vault - untuk memasukkan fail yang telah dikesan diserang virus, malware, spyware dan sebagainya. 
Sekian dari kami informasinya tentang antivirus AVG 2013 Tersebut, Semoga bermanfaat yaa bagi para bloger

Jangan lupa kasih LIKE Page kami ya ^_^
Anda sedang mencari hunian strategis dan nyaman di pusat kota jakarta? Saya sarankan untuk memilih Green Pramuka City, karena Green Pramuka City Hunian Strategis dan Nyaman di Pusat Kota. Baca ulasan review terkait dengan Green Pramuka City Hunian Strategis dan Nyaman di Pusat Kota di situs RenSEO.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih atas kunjungan dan komentarnya pada Blog ini. Thanks atas setiap Komentar, Masukkan, Saran, dan Kritik Yg dapat membangun blog ini agar lebih baik lagi kedepannya. Berkomentarlah sesuai dengan Isi Bahasan Artikel. Mohon dengan Sangat Kepada Sobat-sobat untuk tidak berkomentar Yg berbau unsur:
- Sara
- Pornografi
- No Spam !!! [Komentar menyertakan link aktif akan otomatis terdelete]
Terima Kasih atas Kunjungannya Sobat,,
Salam Sukses dari Kami !